Traiteur Gevers

Hoe bestel ik online?

Nieuwe klanten

Bent u nog geen klant bij ons? Dan maken wij voor u een account aan! U moet dit dus niet zelf doen. Dit gaat telefonisch zodat we zeker zijn dat wij van u de correcte informatie krijgen en om u te kunnen begeleiden in de juiste keuze van de dieet- en allergie-opties. Bel naar 033532216

Bestaande klanten

Wanneer u een account hebt, dan kunt u inloggen op onze website. Dat doet u door rechtsboven op ‘Inloggen’ te klikken.

Als ingelogde bezoeker hebt u de mogelijkheid om maaltijden te bestellen voor de volgende dag, of zelfs voor over 2 weken.

Wachtwoord vergeten

Er zit een knop onder het inlogformulier ‘Wachtwoord vergeten’. Deze kunt u gebruiken om een nieuw wachtwoord naar uw e-mailadres te laten versturen. Dit gaat geheel automatisch. Mocht er een probleem zijn, dan kunt u bellen naar 033532216 . Wij zullen wij u dan een veilig wachtwoord verschaffen via de telefoon.

Maaltijd bestellen

Stap 1) Zorg dat u ingelogd bent

Stap 2) Ga naar de pagina Maaltijdmenu

Stap 3) Vul per dag in hoeveel u van elke dieetoptie wilt.

Stap 4) Klik op Opslaan bij elke dag.

Hiermee is uw bestelling verstuurd en zullen wij dit verwerken.

Soms zijn er velden geblokkeerd en kunt u deze niet invullen. Dit komt doordat de bestellingen van die dag al verwerkt zijn.

Dieetopties veranderen

Het kan zijn dat u geen dieetopties hebt, en die toch ineens nodig hebt. Of dat uw huidige dieet verandert. Bel dan direct naar 033532216 zodat wij dit voor u kunnen aanpassen in ons systeem. Om fouten te voorkomen doen we dit – in gesprek met u – handmatig in ons systeem.

Zie ook: Hoe bestel ik telefonisch?