U kunt op drie manieren bestellen bij ons
Online bestellen
Nieuwe klanten
Bent u nog geen klant bij ons? Dan maken wij voor u een account aan! U moet dit dus niet zelf doen. Dit gaat telefonisch zodat we zeker zijn dat wij van u de correcte informatie krijgen en om u te kunnen begeleiden in de juiste keuze van de dieet. Bel naar 033532216
Bestaande klanten
Wanneer u een account hebt, dan kunt u inloggen op onze website. Dat doet u door rechtsboven op ‘Inloggen’ te klikken.
Als ingelogde bezoeker hebt u de mogelijkheid om maaltijden te bestellen voor de volgende dag, of zelfs voor over meerdere weken.
Wachtwoord vergeten
Er zit een knop onder het inlogformulier ‘Wachtwoord vergeten’. Deze kunt u gebruiken om een nieuw wachtwoord naar uw e-mailadres te laten versturen. Dit gaat geheel automatisch. Mocht er een probleem zijn, dan kunt u bellen naar 033532216 . Wij zullen wij u dan een veilig wachtwoord verschaffen via de telefoon.
Maaltijd bestellen
Stap 1) Zorg dat u ingelogd bent
Stap 2) Ga naar de pagina Maaltijdmenu
Stap 3) Vul per dag in hoeveel u van elk maaltijdmenu wilt.
Stap 4) Er verschijnt een groen vinkje naast uw bestelling. Dit betekent dat uw bestelling is opgeslagen.
Hiermee is uw bestelling verstuurd en zullen wij dit verwerken.
Soms zijn er velden geblokkeerd en kunt u deze niet invullen. Dit komt doordat de bestellingen van die dag al verwerkt zijn.
Telefonisch bestellen
Ons telefoonnummer: 033532216
Wij zijn bereikbaar op:
Maandag: 06:00 – 16:00
Dinsdag: 06:00 – 16:00
Woensdag: 06:00 – 16:00
Donderdag: 06:00 – 16:00
Vrijdag: 06:00 – 15:00
Bestellen bij levering
Als u een nieuwe bestelling wilt plaatsen of wijzigen, kunt u dit ook aan de maaltijdbedeler doorgeven. Zorg ervoor dat u dit van tevoren opgeschreven hebt.