Traiteur Gevers

Hulp bij veelgestelde vragen

Inloggen doet u via de knop die u rechtsboven op onze website vindt. U kunt ook hier klikken.

Zie ook de video

Als u in de sectie ‘Maaltijd aan huis’ bent, vindt u bovenaan in de menubalk een knop ‘Maaltijdmenu‘. Hier ziet u het menu voor de aankomende weken.

Inloggegevens worden handmatig door ons aangemaakt, zodat we u het beste kunnen helpen bij het invullen van uw gegevens.

Om een account te vekrijgen, belt u naar 03/353 22 16

Uw wachtwoord kunt u veranderen door naar ‘Mijn account’ te gaan en op ‘Wachtwoord veranderen‘ te klikken. Deze pagina is alleen zichtbaar als u al ingelogd bent.

Zie ook de video

Bent u niet ingelogd en wilt u toch uw wachtwoord veranderen?

Klik dan op het inlogscherm en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt vervolgens een e-mail met verdere instructies.

Op de pagina Soepmenu en Maaltijdmenu staat bovenaan een knop ‘Download Allergenen’. De PDF die u daarmee downloadt, wordt elke maand geupdate.

U kunt ook hier klikken:

Download allergenen info Soep

Download allergenen info Maaltijden

Bovenaan de pagina ‘Maaltijdmenu‘ en ‘Soepmenu‘ vindt u een knop ‘Print bestelling’. Deze knop is alleen zichtbaar als u ingelogd bent.

Zie ook de video

U kunt ons bereiken op 03/353 22 16

We zijn het best bereikbaar op weekdagen tussen 09:00 en 16:00.

Ons e-mailadres is [email protected]

Ook kunt u gebruik maken van de contactformulieren die verspreid staan op deze website.

Als u ingelogd bent, kunt u naar de pagina ‘Maaltijdmenu’ gaan. Daar vult u uw bestelling in. 

Ziet u geen invulvelden? Neem dan contact op met ons via 03/353 22 16 of [email protected]

Bekijk ook de video

Zoals iedereen wenst ook Traiteur Gevers zijn steentje bij te dragen aan de strijd tegen de huidige pandemie. Daarom hebben wij binnen het bedrijf enkele noodzakelijke maatregelen getroffen om de veiligheid en continuïteit van onze maaltijdservice te garanderen. Ook vragen wij enige medewerking van onze klanten bij de levering en betaling van de maaltijden of soepen

Welke veiligheidsmaatregelen neemt Traiteur Gevers en waar moet u rekening mee houden?

  • Onze bezorgers leveren de maaltijden aan de deur en respecteren strikt de 1,5m afstand
  • De bezorger belt aan en zet de maaltijd neer voor de deur
  • U plaatst de box van een eerdere bestelde maaltijd voor de deur met het vereiste te betalen bedrag
  • Onze bezorgers zullen te allen tijde een mondmasker dragen
  • Onze bezorgers betreden de woning niet, tenzij er geen andere mogelijke oplossing is

Wat als ik de box niet voor de deur kan laten staan?

Indien er geen box voor de deur staat, zal de bezorger van onze maaltijden en soepen aanbellen en wachten tot u de deur opent. We willen u vragen om een mondmasker te dragen en de afstand van 1,5m te bewaren bij het openen van de deur. De bezorger zal de nieuwe maaltijdbox neerzetten en de oude meenemen op uw aanvraag.

Staat uw vraag er niet tussen?

Mail ons op [email protected]. Voor dringende zaken kunt u het beste bellen naar 03/3533 22 16